Svar till: Clickgear 3,5+

Home Forum Utrustning Recensioner Clickgear 3,5+ Svar till: Clickgear 3,5+

Nordan
Deltagare

Shaun wrote:

Förvaring 5/5

Det finns inbyggd hållare för paraply som använder kardborre och en nätkasse under scorekortshållaren som har en gummisnodd, pennhållare och hål för peggar. I kassen får både dricka bollar och handskar plats. I scorekortshållaren finns en liten låda med plats för bollar i tre hållare och kanske lite godis eller handskar. Locket är fasthållet med magneter. Det ingår även en paraplyhållare som man skruvar i handtaget samt en flaskhållare. Det finns mängder med tillbehör för förvaring sås som drickaväska med isolering, hjulskydd, pall mm

Jag gillar också clicgear, men skulle jag ”klaga” på något så skulle de gärna få ha lockets låsning på ett bättre sätt, en starkare magnet kanske, för det är inte supersvårt att få locket att öppna sig och lådans innehåll att lämna behållaren…

Sen är ju den ställbara paraplyhållaren betydligt bättre är originalet, iallafall om man som jag är +190. Den är aningen högre och man kan även vinkla den så att paraplyet inte står rakt upp, mkt bra funktion.

Skulle jag byta ut min clicgear så hade det blivit mot en kompaktare variant, typ big max blade, den saknar dock något som jag gillar, den där nätpåsen.