Svar till: Tokiga regelsituationer vi minns

Home Forum Regler Tokiga regelsituationer vi minns Svar till: Tokiga regelsituationer vi minns

#1482898
Nordan
Deltagare

Om man vet eller kan anta att bollen befinner sig i ett pliktområde så bör man ju inte slå en provisorisk, men om man inte vet eller kan anta detta så gör man det.

Men även om man slagit en provisorisk så kan man ju på vägen fram anta att den ursprungliga bollen gör det, och då ska man väl utgå från den?

Om detta stöds av ytterligare spelare borde ju givetvis spelare 2 acceptera detta?